onsdag den 29. januar 2014

Golden







Brune: Chanel i farven "sand" - Guld: Nilens jord i farven "620" - Lyse: Sephora i farven "porcelain" 

Hej alle sammen!
Her er endnu et make up look (bare fra mig af, Laura) Jeg har valgt at kalde det "Golden" da det jo er gul øjenskygge jeg har på. Synes farven er SÅ flot. Jeg synes i sært at den gyldne farve står godt til mit røde hår, emn også til blond, brunt og sort hår. Faktisk er denne farve flot til alle farver, hihi. 
1: Jeg starter med at ligge guld øjenskyggen over hele øjenlåget. 
2: derefter ligger jeg den brune farver i globelinjen. 
3: Tager jeg den lyse farve i inderhjørnet af øjet, for at få det til at se friskere ud.
Synes looket er ideelt til fester eller andre fomelle ting. Håber i kunne lide det! :-) 

//Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar