onsdag den 5. februar 2014

ASH ASH BABY







Hej allesammen!
Sorry fordi jeg ikke har lavet et indlæg i meeeeeeeeeeeget lang tid! jeg har bare haft ret travlt pga. projektopgave, lektier, fitness og i denne uge har jeg også været syg :( Men i hvert fald er jeg tilbage nu, og jeg skal nok prøve at lave så mange indlæg som jeg kan, promise! Nåh, tilbage til indlæget..

For en måneds tid siden, da jeg havde b-day, fik jeg en masse ting bl.a. penge. Jeg havde lige præcis nok til at købe de her sko, som jeg har ønsket mig i sååååå lang tid! Det er nogle sorte ruskinds, sneakers-lignene sko med kilehæl, ca. 5 cm høj. Jeg købte dem på udsalg, fra ca. 1650 - 1000 kr. De er som skabt til min fod, da de sidder helt perfekt, og er SÅ behagelige at have på! Det er seriøst det bedste køb nogensinde!! I'M SO EXCITED! De er fra mærket Ash og modellen hedder Bowie Suede. Jeg synes virkelig at i skal tjekke Ash's hjemmeside ud (her) for de har bare de fedeste sko, og lige nu er der faktisk udsalg på alt i butikken, så skynd jer! 

//Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar