tirsdag den 28. januar 2014

Vinter favoritter








Hej alle sammen!
Vi er godt nok på vej mod forår, men det er altså først nu sneen kommer! Er jeg den eneste som HADER det?! I hvert fald har i mine vinter favoritter her. Min foundation fra Rimmel er virkelig et must! Den dækker utroligt godt, og er virkelig let og naturlig at have på, og så koster den kun 90 kr i matas. Min bronzer er fra mac i farven: Golden. Den kan jeg heller ikke leve uden. Den gør bare at man ser rigtig frisk ud, og ikke så bleg. Bodyscruben er bare dejlig om vinteren til en glattere og ikke så tør hud. Lommetørklæderne er fra tiger, og det er måske lidt underligt jeg har dem, men synes det er lidt lækre at have sådan nogle flotte nogen i tasken end kleenex, haha. 

Min hue og handsker ER et must lige nu! Og de her læder handsker er fantastiske. (de er min mors gamle så ved ikke hvor hun har købt dem, men magasin laver nogle lignende) Min hue er fra H&M og er lidt ala en franskmands hue (hvis du forstår) men den er super flot, super sød og super varm :-)

Til sidst har jeg mine elskede nat/hygge bukser fra H&M, de er så bløde og så behagelige. Og til sidst en stor varm kasmihere strik, som jeg bruger  til min hyggebukser. Jeg har valgt ikke at tage "skole" tøj med, da jeg elsker alt mit tøj og ikke kan vælge en eller flere favoritter :-) 

Okay, langt indlæg men håber i kunne bruge det! God aften :-) 

//Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar